منوعات

بسمة وهبي ترد على الانتقادات التي طالتها: الصورة وراها صورة لن تروها

خرجت الإعلامية المصرية بسمة وهبة عن صمتها ودرت على الانتقادات التي تعرضت له بعد أن نشرت صور لها برفقة ابنتها خلال جولة تسوق.

بسمة وهبي ترد على الانتقادات التي طالتها: الصورة وراها صورة لن تروها

بسمة وهبي ترد على الانتقادات التي طالتها: الصورة وراها صورة لن تروها

وشاركت وهبة متابعيها على موقع "إنستغرام" مقطع فيديو لها وهي في عيادة طبية، كاشفة ما وراء كواليس جولتها التسويقية، وأن الصورة التي يراها الناس وتظهر فيها سعيدة يكون ورائها عكس ذلك.

وكتبت وهبة: "عشان المتنمرين اللي مستكترين إني خارجه انا وبنتي بنتفسح هذا ما وراء الكواليس التي لا يراها صم وبكم القلوب والعيون، قبل الفسحة بنج ومنظار ومشكلة عا لأحبال الصوتية وانذار بفقد الصوت بسبب السترس واجهاد العمل، ده نفس اليوم اللي اسكترتوا رفاهيته عليا انا وبنتي اللي كانت ف دبي ليها ٣ اسابيع عندها كورونا وانا ممنوع اقرب ولا اشوفها وكانت ف عزل تام، ايه رأي المتنمرين لو بعد اذنهم وما يضايقهمش اني اخرج بنتي وارفع معنويتها ومعنوياتي".

وأضافت الإعلامية المصرية: "أنا قلت لكم قبل كده حيتنا مش الصورة اللي بتشوفوها ..دايماً الصورة وراها صوره لم ولن تروها، شوفوا بس المنظار اللي مسكاه الممرضة ور الكرسي كل ده كان ف فمي بردوا صوره ورا صوره ورا صوره ودي حياتنا اللي انتوا قاعدين بس تتنمروا وتنظروا علينا".

وكانت قد نشرت بسمة وهبة صور مع ابنتها بعد رحلة تسوق وكتبت ممازحة: "ماله يا بنتي عمر أفندي وصيدناوي"، مما عرضها لانتقادات مطالبيها بعدم استعراض يوميتها عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

يقرأون الآن