منوعات

نادية الجندي : العمر مجرد رقم... حارمة نفسي من الأكل الحلو عشان كده محافظة على جسمي

شاركت الفنانة نادية الجندي عبر "ستوري" صفحتها الشخصية في "انستغرام"صورة لها تتغزل فيها بكلمات أغنية الفنان العراقي كاظم الساهر، وكتبت عليها"كل ما تكبر تحلى.. وتصير أحلى وأحلى"، لتؤكد مقولة "العمر مجرد رقم".

نادية الجندي : العمر مجرد رقم... حارمة نفسي من الأكل الحلو عشان كده محافظة على جسمي

وأطلت الفنانة نادية الجندي عبر برنامج "لايف من الدوبليكس"، مع الدمية الشهيرة "أبلة فاهيتا"، في موسمه السابع، وكانت تصريحاتها مثيرة في الحلقة.

وأفصحت الفنانة نادية الجندي، عن أن هناك علاقة صداقة بينها وبين طليقها المنتج محمد مختار؛ معلقة: "فيه بينا عشرة وذكريات جميلة والناس الأصيلة هي اللي بتحافظ على العلاقة دي، وكمان إحنا عملنا أحلى أفلام في صناع السينما المصرية، وهو شريك نجاح وصراعات ورحلة طويلة من الكفاح والنجاح مش مجرد زوج بس" .


يذكر أن الفنانة نادية الجندي تحدثت عن أغرب معجب قابلته قائلة: "كان في واحد مجنون بجد بيقف ليا تحت البيت وبيقول عاوز أشوفها ولما الناس تمنعه بيقلع هدومه في الشارع لغاية لما جابوله البوليس".

وأكملتالنجمة نادية الجندي: "أنا بحب شغلي جدا ودابفظبحافظ على رشاقتي وبعمل رياضة ولياقة بدنية عشان بعمل أدوار أكشن، ولازم أصحى بدري وبحافظ على جسمي ومش بدخن، وحارمة نفسي من الأكل الحلو عشان كده محافظة على جسمي".

يقرأون الآن